18 czerwca, 2008

Zebra..? Nie! Miś Pasiasty :)

No! Skoro przesyłka dotarła do Pasiakowej, opowiem pokrótce co w jej zawartości się znalazło :)
To moja pierwsza w życiu wymiana i tak się nie mogłam doczekać, że sprężyłam i szybko posłałam do Pasiakowej tego oto Misiaka :) Wykonany na szydełku, wypełniony jedynie watą nadaje się do drobnych przepierek :P (to istotny szczegół - mi taka informacja byłaby bardzo użyteczna, bo jestem flejtuch XD). Nie zmierzyłam jaki jest wielki, ale to chyba nie ma znaczenia:)
Tak oto wygląda gwiazda wieczoru:


Szlachecki półprofil


A to... to dodatkowa atrakcja: ręcznie wykonane guziki z modeliny. Oczywiście pasiaste :)
(żeby nie było, że kłamię: pasiaste i jeden z serduchem)

Kompletny miś. W kaftaniku w... a jakże! W paski!!!
Cóż... kaftaniki dla misiów to nie jest moja mocna strona :( To jest jedna z licznych prób...


Gotowy do drogi :)


W sumie to jestem w szoku. Poczta Polska naprawdę się spisała. Przesyłkę nadałam w poniedziałek a już we wtorek misiek dotarł do swojej nowej Właścicielki. A miał niezły kawał drogi do pokonania. Chyba im się "pogorszyło" :] Na szczęście na naszą korzyść :P

9 komentarzy:

Ana pisze...

ale cudna wymiana:)

Zielona pisze...

Ojej jaki słodki misiaczek :) I guziole fajne!!

Nowalinka pisze...

Noooo, piękny jest misiorek, i ten sweterek dodaje mu takiego ciepełka!
A guziole obłędne, nie pokazuj Jaszce :*, bo może ukraść! (świetna robota!)

cwasia pisze...

Wow, świetny misiak, i ten sweterek miodzio! Ja też próbuję, ale moje miśki to ciągle jakieś pokraki :(.
Guziolki śliczne!

gulka pisze...

Oj słodki miś. :) W pasiakowym wdzianku wygląda bardzo elegancko :)

Rae pisze...

Misiek jest boski :) Aczkolwiek fakt faktem, że ja mam do Misiów podejście odrobinę skrzywione :)

Bea pisze...

Ale misiak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CUDNY WYMIENNIK ;)

brydzia58 pisze...

jakie GUZIOLE!!!

padłam!

........

finnabair pisze...

o kurczaki!!! miś wymiata, a guziolce chwytają za serce :*