10 czerwca, 2008

Najbliższy stopień pokrewieństwa..?

...Szwagierka! :)
Zdecydowanie... A ja mam jedną taką. Nie mam siostry, nie mam kuzynek, ale mam Szwagierkę :) Dziś obchodzi urodziny.
Jest teraz bardzo, bardzo daleko...
Przygotowałam dla niej kartkę inną niż wszystkie do tej pory... wyjątkową... specjalnie dla niej.

To jedna z części kartki: lawendowe serduszko.

A to sama kartka... niespecjalna ale gdy do przezroczystych motylków przyklei sie serduszko...


Wygląda znacznie lepiej. A serduszko zawsze można odkleić i zachować na dnie szafy (jak już się na nic nie przyda to chociaż postraszy mole :P)


Moc uścisków i najlepszych życzeń :)

6 komentarzy:

Zielona pisze...

Śliczna karteczka ale to serducho to mi się podoba bardzo :)

Costa pisze...

Wspaniały pomysł.. i te kolory.. ukochane ;) tlitna kartelunia ma wszystko co karteczka mieć powinna: motylki,serduszko,odpowiedni kolor i nawet zapach i jest wielofunkcyjna BRAVOO

Kamila Stankiewicz pisze...

śliczna i taka... lawendowa :)))
podoba mi się ta jej nietypowośc no i tez jestem wielbicielką koloru :)

Nowalinka pisze...

Kolorki idealne ;), a patent z serduchem, świetny!!! :)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Prześliczna a to serducho to po prostu cudo!!

pasiakowa pisze...

Ale ekstra pomysł na serducho! :) znaczy na tą kartkę z przyczepką :))

Całość ślicznie wygląda :))