19 maja, 2008

Wszystkiego najlepszego, Mamo :)

Tak, tak - kolejny krzyżyk :P Aczkolwiek jeszcze nie jest tak źle. W końcu na początku masz dopiero czwóreczkę :)
Moja Mama to osoba sumienna i stanowcza. Stosunkowo twardo stąpa po ziemi (no! chyba że ma akuratnie japonki na nogach, które to uwielbia ;P). Przez ponad 20 lat walczyła dzielnie acz nieskutecznie z moim bałaganiarstwem.
Dziś w radio mówili, że osoby urodzone 19.05. to urodzeni przywódcy, mający radykalny wpływ na bieg historii... Kto wie, może moja Mama już miała wpływ na tą historię..? A może będzie dopiero mieć... W każdym bądź razie widzę w niej predyspozycje :P
A teraz pora na prezenty :]

Taki początkowo był zamysł na prezent: tryptyk z różami
(zdjęcie mocno "podkręcone", żeby było widać szkic :P)

Ale nie byłam zadowolona z efektów, które wyglądały mniej więcej tak:

Zamalowałam więc te nieszczęsne róże i powstał ten oto tryptyk z... gerberami :)
Jest znacznie lżejszy niż te moje róże. Poza tym u mnie wszystkie róże wyglądają tak samo :(


I każdy z obrazków osobno "ozdjęciowany" :)
(no cóż niestety słonko mnie zawiodło i zdjęcia wyszły takie sobie)

A oto i kartka urodzinowa :)
Rzecz jasna - z japonkami :P
(zdjęcia też nie bardzo... brak słona mi doskwiera :/)

Japonki są zrobione z gumki do gumowania, tasiemki i różyczek... Proste a jak cieszy :D

Mamo! Samych słonecznych dni!!!
i żyj nam
STO LAT!!!

8 komentarzy:

Nowalinka pisze...

O rany, ile zdjęć :)
Zacznę od tego, że szkic róż bardzo mi sie podoba, a podkolorowane może faktycznie odrobinkę za ciężkie (moze jakby były lżejsze kolorki, to byłoby lepiej ;), ale tymi gerberkami mnie zachwyciłaś. :)
Świetne są no i te zawijaski (równiutkie!) tu i tam, super wyszło, piękny prezent dla mamy....no i na koniec kartka...japonki mnie totalnie rozwaliły, są zajebiaszcze z tymi maleńkimi różyczkami....a juz miałam zapytać gdzie takie maleństwa śliczne kupiłaś, a tu proszę sama zrobiłaś -chyle czoła.
Tak więc kartka baaardzo optymistyczna, aż przyjemnie się takie dostaje na urodziny :)

... pisze...

no geniuszka malarka noo!!!!!!!!:):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):))

PatiS pisze...

Ja tez biegne z życzeniami dla mamy!!! obrazy są.......boskie i nie do przebicia. Mi zostaje robienie scrap-ramek, co przy twoich dziełach wygląda dosyć skąpo i dziecinnie :P

Kamila pisze...

Śliczne te gerbery :) ogromnie mi sie podobaja, a ja generalnie jestem anty-tryptykowa ;)

Renny Berryboar pisze...

Wielkie dzięki, Dziewczyny :*

Filka pisze...

tryptyk z gerberami zrobił na mnie ogromne wrażenie, bardzo ładny, kolory świetne :)
podziwiam :)

Sara pisze...

OD-PAD-ŁAM.
Pomysł z klapkami BARDZO... pomysłowy. Coś się na tej kartce dzieje - jakieś łapki idą, jest akcja...

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Tryptyk przecudowny! Bardzo, bardzo mi sie podoba. Kartki super i w ogóle piękbe rzeczy robisz! :)