26 maja, 2008

Kochamy nasze Mamy :P

Dzisiaj mamy
Święto Mamy...
Co my
mamie
dzisiaj damy..?
Coś z nas samych...
no i z Mamy...
Scrapki z mamy
wyscrapamy :)

Nie wiem czy udana ale zawsze jakaś próba stworzenia scrapbooków :) Z racji tego, że mam przyjemność posiadania dwóch Mam - powstały dwa oto takie:

Bordowy należy już do mojej Mamy a niebieski do Teściowej.

A co do reszty... no cóż... teraz zacznę się tłumaczyć :/ Coś mi blog szwankuje i wstawiał zdjęcia tak jak jemu to się podoba, a nie jak ja sobie życzyłam. W końcu - nie licząc tego, żer skrzętnie zajęłam się zasłanianiem uśmiechniętych buziek i niektórych napisów (nie pytałam się właścicielek czy życzą sobie być "upubliczniane") - wpadłam na pomysł aby zrobić dwie "wężowe" zbitki zdjęciowe... Nie wiem jak to będzie wyglądać na blogu (zaraz się dowiem), ale mam nadzieję, że jako tako...
Jeśli jednak nie będę zadowolona z efektów wstawiania tych zdjęć, to nic nie szkodzi - Mamy były zadowolone z otrzymanych albumików :) Nie sądziłam nawet, że tak im się to spodoba. Cieszę się, że komuś mołam sprawić radość. Zwłaszcza im dwóm :) W końcu... "co też one z nami - dziećmi - mają..?" :] Skaranie boskie by się chciało rzec. Za tą cierpliwość, wytrwałość i miłość... nie ma w sumie słów, godnych podzięki...

Dziękujemy :*

3 komentarze:

Renny Berryboar pisze...

No by to gęś... Miałam nadzieję, że te zdjęcia wyjdą lepiej... no cóż :(
Pozdrowionka dla wszystkich odwiedzających :*

Chi pisze...

ale fajnie przecież te zdjęcia wyglądają! super jak dla mnie :*
ogólnie - piękne albumiki, super naprawdę. mnie by zajęło z.. no, kilka długich dni ;)

pasiakowa pisze...

Fajniutkie i kolorowe :) W zimie szalenie podobają mi się sopelki :)

A tak jeszcze a propos wymiany..
nie wiem, gdzie tu szukać mailora do Ciebie - u mnie jest z boku przy linkach, więc skrobnij mi swój adres, a ja Ci odpiszę swój :)
Co do przedmiotu - nie musi być to koniecznie coś scrapbookowego przecież :)
Ja sama zaczynam główkować, co wykombinować dla Ciebie :)

Pozdrawiam!