03 maja, 2008

A dzisiaj...

... a dzisiaj się obijałam jak tylko się dało :D
Jedynymi rzeczami jakie sobie zrobiłam były: "dzień obiboka" i herbatka na łonie natury :P Co za życie :) A biorąc to, że cały dzień mam wrażenie, że dziś jest niedziela - mam jeszcze jeden dzień wolny w zanadrzu :D Mam zamiar go jednak owocnie wykorzystać.

A to... To chyba zacznę kolekcjonować :) Te kucyki rozczulają mnie :) Cóż... "duża" kobitka jestem, a głupia "jak autko" (cokolwiek to znaczy). Ale wolę być teraz dziecinną niż zdziecinniałą na starość :]


Prawda, że urocze..? :)

2 komentarze:

Yoasia71 pisze...

Witam

jak to fajnie od rana trafic na takiego fajnego bloga. Przyznaje ze po raz pierwszy ( nie wiem czemu :/ ) przeczytałam i poogladałam wszystko od poczatku do konca. Podziwiam za pomysłowowś ( mis cywil itp) za wszechstronnosc, za bardzo fajne notki, zza poczucie humoru i takie ciepełko panoszace sie na blogu.
Narazie dodałam to miejsce do ulubionych a przy remamencie u mnie na blogu dodam i tam:)
pozdrawiam

Anu pisze...

Prawda ;]