25 kwietnia, 2008

Spełnienia marzeń, Wujku :)


Dziś obchodzi urodziny jeden z moich Wujków, R. :)
R. jest biznesmenem ale w wolnych chwilach, gdy nie chodzi pod krawatem, próbuje osiągać kolejne poziomy ekstremum: szybowcem, jako grotołaz czy nurek :) Gejzer energii!
Przygotowałam dla niego kartkę "krawaciarską" wg pomysłu p. Emmy Hardy (no, przy najmniej wyszperałam go z jej książki "Robimy kartki", którą to niedawno dostałam od Męża). Gdy zobaczyłam wzór kartki, od razu pomyślałam o R. :)


[A wewnątrz użyłam nowego dziurkacza, który dostałam od G. :) Dziękuję - sprawdza się :P ]

3 komentarze:

Unknown pisze...

bardzo fajna kartelucha!!!

Nowalinka pisze...

Wow! Świetna karteczka, a tak kratka na krawacie idealnie i równo :)

Renny Berryboar pisze...

Dziękuję za pochwały, ale sumienie nie dawałoby mi spokoju: kratka jest dziełem... jakiegoś producenta papierów do pakowania prezentów. Niestety nie ja ją robiłam :(