13 kwietnia, 2008

Dużo zdrowia, Babciu!

Wczoraj i dziś są szczególne dni.
12. kwietnia moja Babcia obchodziła 71-sze urodziny.
Moja Babcia to taka "prawdziwa" babcia: troszczy się o wszystko i o wszystkich, przejmuje kłopotami każdego z nas, a nigdy nie zwraca uwagi na siebie. Zawsze mi życzy "dużo miłości" - rozbraja mnie tym :)
I właśnie z okazji Jej urodzin przygotowałam Babci kartkę z modelinowym bukietem :)

A druga wyjątkowość tych dni to fakt, że wczoraj ta sama Babcia z Dziadkiem brali ślub cywilny, a dziś kościelny... A miało to miejsce 50 lat temu!
Zrobiłam dla nich kartkę w nieco inny sposób.Myślę, że im się spodoba, ale nie dostali jej ani wczoraj, ani dzisiaj. Wręczę im ją gdy się spotkamy w następną niedzielę, razem z tym prezentem, nad którym pracuję... Jestem dopiero w jego połowie... Muszę się sprężyć...


Muszę dodać jeszcze jeden szczegół. Gdy skończyłam tą kartkę na ich Rocznicę Ślubu - załamałam się... Niedawno przeglądałam cały "Sztukownię" i znalazłam tam wpis Qulkowej z 30. sierpnia 2006 roku, a w nim... bardzo podobną kartkę. Wygląda na to, że chyba już wszystko zostało wymyślone... Jakie to przykre :(



Mam jednak gorącą nadzieję, że Qulkowa nie potraktuje tego jako "kradziejstwo" jej pomysłu. To czysty przypadek...

Brak komentarzy: