10 grudnia, 2008

Co za życie...

Jeszcze żyję, ale na nic nie mam czasu... Z resztą: komu ja to piszę? Przecież tak ma teraz każdy (Każda :]). Chciałam pokazać kartkę qullingową, ale w ferworze przedświątecznych porządków... a raczej bałaganów, zaginął mi kabel USB :(
Ale weszłam na bloga a tu..? Niespodzianka! I to jaka :D Elka przyznała mi niezwykłą nagrodę:


Strasznie mnie to ucieszyło i bardzo dziękuję :* Czuję się ogromnie zaszczycona :)

A teraz warunki:

1. Wyróżnienie powstało u YOASI.

2. Możesz je nadać min. 1 osobie, maks. 7 osobom.

3. Zostaw info o nagrodzie na blogach wyróżnionych osób.

4. Osoby wyróżnione mają za zadanie wypowiedzieć się na poniższe 3 tematy:

-Twoja pierwsza miłość

Skomplikowane pytanie... Chyba w zerówce... taaaa... uganiałam się za takim Kamilem... Pamiętam też, że kopną mnie w twarz. To była niespełniona i burzliwa miłość bez wzajemności :P

-Co sprawiło że serce ci zamarło

Moje serce zamiera z różnych powodów... Było ich kilka: wypadek Aparatki - Z., gdy Pan Mąż kiedyś długo nie wracał do domu... ale i przy oświadczynach Pana Męża :)

-Przedmioty bliskie sercu

Hmmm... To jest trudne! Prócz talizmanu z księżycem mam jeszcze ukrytego plastelinowego stworka, którego kiedyś Pan Mąż dla mnie zrobił (dawno... jakieś 4 lata temu). Jakoś nic więcej "MiSie" nie kojarzy...

A teraz przyjemności :) Wyróżniam następujące osoby:

Jeszcze raz dziękuję bardzo Elce i chciałaby jeszcze wspomnieć o pewnej gwiazdkowej zabawie, której pomysłodawczynią jest właśnie Elka :]

5 komentarzy:

Costa pisze...

Dziękuje Ci kochana z całego serdunia ;* Bardzo mi miło, że mnie wyróżniłaś... loffeeee

Yovi pisze...

o rany juliusz!!! Dziekuje :)
To moja pierwsza nagroda :D
Ostatnio chcialam nawet pisac posta z zalem ze nie dostalam zadnej a nawet zalorzyc stowarzyszenie blogow nienagradzanych :P hahahaha
Dziekuje dziekuje dziekuje :)

elka pisze...

Gratuluje nagrody ,możę się spodoba .Dziękuje za zabawe

elka pisze...

Zapomniałampodaj mi proszę adres na który mam wysłac paczkę

elka pisze...

elka23061975@wp.pl.