11 października, 2008

Babie Lato po raz... kolejny :)

Po raz kolejny grupa dziarskich babeczek spotkała się na twórczy rozgardiasz w katowickim "Babim Lecie" :) Było na prawdę miło i artystycznie. Dziewczyny przyniosły pokazać wędrownniki, różne scrapy i inne cudeńka. Pojawiły się nowe twarze a wiele już znanych przemknęło co jakiś czas przez klubo-kawiarnię :)

Miałyśmy "zadanie domowe", z którego część Dziewczyn się wywiązała i to w niezłym stylu :)

Ja też odrobiłam "zadanie" choć nie wiem czy aż w tak dobrym stylu jak inne dziewczyny. Mój scrap Babio Latowy jest w sporej części rysowany długopisami, a zdjęcie przedstawia Fileczkę podczas jej chrztu bojowego w sierpniu :)

Więcej niestety zdjęć nie mam bo zamiast bawić cię w fotoreportera, zajęłam się stemplowaniem różnych różności :)

1 komentarz:

Nowalinka pisze...

Fajne te wasze spotkania, może tez kiedyś się tam wybiorę :)
Świetny scrap z Filą w roli głównej :)
Fajne te malunki :))