02 listopada, 2009

The doctor is in ;)

Ale zrobiłam przerwę! Staram się. Staram się jak mogę wrócić do mojego życia sprzed kilku dobrych miesięcy ale z różnym skutkiem mi to wychodzi. Ale nie przedłużajmy. Mam do pokazania wpis do albumu Taji. Album ma zadany temat "Kocham Cię życie". Ostatnimi czasy kocham tylko siebie. Przy najmniej ze wzajemnością ;) Stałam się mizantropką, ale przy najmniej zdałam sobie sprawę z mojej hipokryzji. Poniekąd uświadomiłam sobie, że zaczęłam się utożsamiać z bohaterem mojego ulubionego serialu. I właśnie o tym, a właściwe w tym klimacie postanowiłam zrobić wpis. Skoro nie miałam nic miłego do zaoferowania z mojego życia, przedstawiłam temat w nieco innym świetle.


To by było na tyle. Mam oczywiście zaległości, ale te postaram się nadrobić w przyszłości.

6 komentarzy:

rudlis pisze...

No tak...najbardziej kontrowersyjny lekarz :)))

Która kobieta go nie uwielbia.
Świetna interpretacja tematu.
Pozdrawiam.

gulka pisze...

ale zabijać ludzi nie zaczniesz..? :)

Renny Berryboar pisze...

Dzięki Rudlis :) Miał być właśnie taki ;)
A doktorka uwielbiam :D

Gulka, wszystko w swoim czasie ;>

Jaszmurka pisze...

Wyszedł świetnie!
Hałsa uwielbiam! :D

buziole

Anonimowy pisze...

Super te strony. Tak, hause jest świetny ^_^ Aha, Renny, co do innego twego bloga: bedziesz reaktywować Na Dnie Kociołka?

taja.85 pisze...

Hm, nie wiem czy traktować Twój wpis jako prowokację :)Żartuję. Podoba mi się. Nie mogę się doczekać jak albumik do mnie wróci.