13 maja, 2009

Coś dla duszy :)

Jakiś czas temu otrzymałam niezwylke sympatyczną nagrodę od Rudlis vel Oriki (Orika - gigantyczny buziak :*). Teraz sama chciałabym się tą nagrodą podzielić z kilkoma osobami.

(Tekst porwany z bloga Rudlis)

What the "Let's Be Friends" awards is: These blogs are especially wonderful.This amiable blogger friends want to find his.They are not interested in self-glorification.Our hope is that when the tape of that price is passed,more friendships, and also to continue planting.Please, give these bloggers more attention.About these empires Blogger Award at eight,the eight bloggers and select the text in itsAward-mail with record.

A oto i osiem cudownych osóbek, które chciałabym wyróżnić:
Wiem, ze część z tych osób już została tą nagrodą wyróżniona ale ja naprawdę nat czuję i chcę :P
Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

pasiakowa pisze...

Ojaa, dzięki :*
Normalnie mam wielkiego uśmiecha na buziaku :D

yovi pisze...

Dziekuje :***

gulka pisze...

dziękuję Renku :) mało Ciebie ostatnio baardzo :*

truskawka pisze...

dziękuję :)

taja.85 pisze...

Dziękuję, kochana. Te friendowo-blogowe wyróżnienia są szczególnie dla mnie miłe. Uściski :)

inka pisze...

zaglądam sobie a tu - niespodziewajka!
Renny dziękuję ci !!! i muszę przyznać że pamiętam też o 7 prawdach które mi "zalegają" ,mam je ciągle w głowie - nie zapomniałam,tylko zebrać się nie mogę jakoś ...
pozdrowionka!

Joanna pisze...

gdzie pani przebywa?????? ściskam :* jaśminowa

Hortensja pisze...

Renny wracaj!
zapraszam na mojego nowego bloga:
http://hortensechavalier.blogspot.com/

Costa pisze...

CZy Ty tu jeszcze wrócisz kiedyś ? Pamiętaj MY ( społeczność scrapowa ) czekamy !!

Jaszmurka pisze...

helooooł :>

a co tu tak cicho hę?

Ja też nie lepsza... no ale bez przesady p (kijaszkiem naparzam)

Proszę dawać znaki życia :*:*

:D

disa pisze...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色